Dane Sprzedawcy:

WTB Polska
Właściciel: Wojciech Sieroń
Numer NIP: 8181196837
Numer REGON: 691164730
Adres: Adres: ul. Wincentego Witosa, nr 5b, 39-100 Ropczyce,
Email: info@wtbpolska.pl
Kontakt: +48 603302761

Nasze zasady. Dostawa i reklamacje.

  1. W naszym sklepie internetowym oferujemy gry planszowe i oraz materiały edukacyjne dla dzieci, młodzieży oraz ich opiekunów, nauczycieli, itd. zgodnie z ofertą na stronie DobreGry.org.pl/sklep
  2. Zamówienie możesz również złożyć na adres mailowy: tbastkowski@gmail.com lub telefonicznie, dzwoniąc do Tomka +353 87 109 1549
  3. Mamy dla Was ceny w złotówkach.
  4. Obowiązuje Was i Nas cena z dnia, godziny i minuty zakupu towaru.
  5. Ceny możemy zmieniać w zależności od sytuacji na rynku lub zmian kursów walut.
  6. Ceny za przesyłkę są uzależnione od miejsca i kraju, dla którego jest realizowane zamówienie, a prawo do ich zmiany w zależności od sytuacji na rynku zastrzegamy sobie z góry jako niezbywalne.
  7. Płacić w naszym sklepie można za pomocą: przelewu bankowego, przelewu elektronicznego, karty kredytowej lub debetowej oraz Blik’iem. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  8. Wasze zamówienie trafi do realizacji natychmiast po: otrzymaniu potwierdzenia otrzymania Waszego przelewu lub dokonania autoryzacji karty kredytowej lub płatniczej.
  9. Ilość produktów umieszczonych w koszyku oznacza ilość produktów zamówionych.
  10. Informacje o planowanym czasie kompletowania zamówienia, realizacji oraz czasie wysyłki i terminie odbioru znajdziecie na stronie przy opisach produktów. O wszystkich planowanych i nieplanowanych zmianach poinformujemy Was drogą mailową lub telefoniczną.
  11. Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub mailowo, nie później niż do planowanego i umówionego dnia i czasu wysyłki.
  12. Wszelka korespondencja pomiędzy obsługą naszego sklepu internetowego a kupującym, prowadzona będzie drogą mailową lub telefoniczną.
  13. Kupujący każdorazowo otrzyma potwierdzenie dokonania zakupu i informacje realizacji zamówienia i dostarczenia  przesyłki.
  14. W przypadku braku płatności kupujący każdorazowo otrzyma informację o niedopełnieniu obowiązku płatności za zamówione produkty.
  15. Wysyłamy zamówione produkty za pośrednictwem kuriera lub Pocztą Polską po uzgodnieniu szczegółów wysyłki i dostawy z kupującym i po otrzymaniu i potwierdzeniu płatności od kupującego.
  16. Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów do 14 dni od czasu otrzymania przesyłki. Pieniądze zwracamy tylko za produkty odesłane na koszt klienta, które zostaną zwrócone i dotrą do nas nienagannym stanie. Nie zwracamy kosztów wysyłki, jako usługi zrealizowanej zgodnie z zamówieniem.
  17. Reklamacje przyjmiemy i zrealizujemy w przypadkach: otrzymania przez kupującego produktów z wadą fabryczną, uszkodzenia produktów w trakcie transportu, niekompletnych zamówieniach dostarczonych do klienta. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.
  18. Klient ma prawo do wymiany uszkodzonego towaru lub zwrotu pieniędzy, gdyby taka wymiana okazała się niemożliwa.